10/06/2023

Muziekfestival  ‘ Yes! in the Garden 2023 ‘

Ook dit jaar organiseerde de Lionsclub Elburg-Oldebroek in de Kloostertuin van het Museum Elburg het muzikale evenement ‘ Yes! in the Garden ‘ .

Op zaterdag 10 juni om 15.00 uur gingen in de Zuiderwalstraat de poort open van de Kloostertuin en startte het feestelijke programma met live muziek  door het zangduo Henk en Mick bekend van The Voice Senior. Zij maakten de middag tot een happening. Henk en Mick deden in 2018 mee aan de talentenshow, waar ze het tot de finale wisten te schoppen. Daarna volgde er een optreden door de 4-mans formatie live band Lakeside, zij brachten de bekende populaire muziek van de jaren 50-60-70 en 80 ten gehore, maar ook eigen arrangementen tot swingende muziek. In de gezellig ingerichte Kloostertuin waren lekkere hapjes en drankjes te koop..

De gehele opbrengst van dit evenement wordt ook dit  jaar aan diverse lokale goede doelen geschonken.

De toegang wasgratis zodat de inkomsten geheel uit sponsoring en de opbrengst van de genoten consumpties komen