RSIN   816137298

Adres  : Vackenordestraat 5 8081 TG Elburg

Doelstelling :

Het verwerven van fondsen om die te bestemmen voor charitatieve, culturele, wetenschappelijke en andere doeleinden die naar maatschappelijke opvattingen kunnen worden aangemerkt als 'het goede doel'.

Beloningsbeleid: geen beloning voor bestuurders

Bestuurders:

120                               119

Nettoresultaat               455                               229

Jaarverslag

Dit verslagjaar zijn een wijnproeverij en een muziekfestival georganiseerd.

.

De doelen waar geld aan is gegeven dit verslagjaar zijn:

Wims wandeling, PV Het Zwaailicht, Speelgoedbank,`s Heerenloo Zorggroep, de Zonnebloem Elburg, Muziekvereniging Concordia, Oranjevereniging Oldebroek, Brandweer, Scouting Rambonnet, KNRM, Vrienden Exper Care, Helemaal Groen, Cariander `t HArde, Scouting Gustaaf Adolfgroep, Klein maar Dapper, Artclub, Stichting Vestingval. Stichting Jong Veluwe.

Beleidsplan

De LC Elburg-Oldebroek houdt in het kader van fundraising acties ten behoeve van organisaties en personen die gevestigd zijn in het eigen clubgebied of daarmee een zekere binding hebben. Daarnaast kunnen doelen ook daarbuiten worden gekozen, zoals regionale en nationale acties, alsmede acties van Lions Nederland. In principe hebben donaties eenmalig plaats, tenzij uitdrukkelijk anders wordt beslist.

In het algemeen zal het Actiefonds in een jaar niet meer uitkeren dan de netto opbrengst van de in dat jaar gehouden acties. Incidenteel is het mogelijk om een hoger bedrag toe te kennen, waartoe een bescheiden saldo beschikbaar wordt gehouden.