23/05/2024

Muziekfestival  ‘ Yes! in the Garden 2024 ‘

Ook dit jaar organiseert de Lionsclub Elburg-Oldebroek in de Kloostertuin van het Museum Elburg  weer het muzikale evenement ‘ Yes! in the Garden ‘ .

Op zaterdag 8 juni om 13.00 uur gaat in de Zuiderwalstraat de poort open van de Kloostertuin en start het feestelijke programma met live muziek  door het muzikale gezelschap StemBand uit Kampen. Daarna een optreden door Jay-P, sessie meester Gitarist bij Rob de Nijs.  Vervolgens een optreden door de 4-mans formatie live band Lakeside, zij brengen de bekende populaire muziek van de jaren 50-60-70 en 80 ten gehore, maar ook eigen arrangementen tot swingende muziek. In de gezellig ingerichte Kloostertuin zijn uitgebreide lekkere hapjes en drankjes te koop.

Het programma eindigt rond 19.45 u

De gehele opbrengst van dit evenement wordt dit  jaar geschonken aan het  lokale goede doel de stichting Zorgboerderij Je Maintiendrai in Oosterwolde.

De toegang is gratis zodat de inkomsten geheel uit sponsoring en de opbrengst van de genoten consumpties komen