03/07/2024

Lionsclub doneert waardecheque van € 5.000,- voor zitmaaier.

Lionsclub Elburg-Oldebroek heeft op vrijdag 28 juni een waardecheque van € 5.000,- voor een zitmaaier uitgereikt aan de zorgboerderij Je Maintiendrai in Oosterwolde. Met dat bedrag en extra sponsoring door lokale ondernemers is een prachtige zitmaaier aangeschaft waarmee cliënten van de zorgboerderij onder begeleiding het natuurgebied op het landgoed Morren kunnen verzorgen.

Dit mooie resultaat was mogelijk gemaakt met de opbrengst door vele bezoekers en vele sponsoren van het gezellige Lions muziekevenement  ‘Yes! in the Garden 2024’ in de Kloostertuin in Elburg wat door de Lionsclub op 8 juni georganiseerd is.

De zitmaaier werd dan ook met grote dank in ontvangst genomen door de zorgboerderij Je Maintiendrai.

Website: www.elburgoldebroek.lions.nl

Facebook : LCElburgOldebroek